𝐋𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐢𝐦𝐋𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐢𝐦، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
𝐀𝐑𝐌𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋𝐀𝐑𝐌𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋، تا این لحظه: 3 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره
𝐒𝐓𝐀𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋𝐒𝐓𝐀𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
𝐁𝐋𝐈𝐍𝐊 𝐆𝐈𝐑𝐋𝐁𝐋𝐈𝐍𝐊 𝐆𝐈𝐑𝐋، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
𝐌𝐮𝐥𝐭𝐢𝐟𝐚𝐧𝐌𝐮𝐥𝐭𝐢𝐟𝐚𝐧، تا این لحظه: 2 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

♡•내 꿈•♡

آغاز تعطیلات + کارایی که امروزا دیوونه بار دنبالشونم

1401/4/11 0:36
نویسنده : ♡•수아•♡
421 بازدید
اشتراک گذاری

های:)

شاید برای این دیر باشه اما .... چند روز میشه که تعطیلات شروع شده 

و من بیکار داخل خونم و انگاری پوسیدم اینجا

خوب خوب از روز اخر مدرسه شروع میکنم

((انگار نه انگار که روز اخره انگار اواسط سال تحصیلی بود برای هیچکس مهم نبود که تا 3 ماه همدیگرو نمیبینن 

منم با حدیث مثل هر روز ساده خداحافظی کردم و به خونه اومدم از خوشحالی به خودم نمیگنجیدم 

حوصله گوشی رو ندارم و معمولا با کامپیوترم* مثل الان* بابام گفت که اگه جبران کرده باشم برام هدفون جدید میگیره*هندزفری قبلیم ترکیده* و منم منتظر تا اعلام نتایج))

نتایج و سه روز پیش اعلام کردن و منم که  وارد سایت پادا شدم ببینم نمرم چنده اوه مای گاشش 

بله شده بودم 18 باور نمیکردم چون همه ی امتحانا رو خوب داده بودم پیگیر قضیه شدم تا اینکه فهمیدم اشتباه سایتی پیش اومده بوده:////

امروز نمرم درست شدش و در اصل 19.93 شدمم 

بع نظرم نمره خوبیه /البته که این نظر منه و ممکنه برای شما نمره ی بدی باشه/

خاطره خاص دیگه ای برام پیش نیومدش تا بخوام بگم

امروز نزدیکای صبح ام وی جیهوپ اومد و من جزو اولین نفرا بودم که دیدمش 

پسرمم خیلی خفن شده بیدد

تهیونگ * بوگوم * لیسا

به فشن شوی پاریس رفتن و دوستای مجازی و چه غیر مجازیم دارن میمیرن از ناراحتی که نکنه لیسا و ته با هم باشن اما من به نقطه مثبتش نگاه میکنم و شدم دلداری ده اینا...

میرم سراغ کارایی که میخوام داخل تابستون انجام بدم:

هومم علاقم به ایدل شدن صد برابر شده و میخوام داخل تابستون بترکونم

قراره روی صدام کار کنم،دنسم،و اینکه لاغر بشم

صدام تقریبا خوبه و فعلا برای عالی شدنش با یک کمپانی داخل روبیک کار میکنم */فکر میکنم واقعا تاثیر داره تمرین با این کمپانی/*

انگیزم خوب بود تا اینکه...

دیشب ابجیم بهم گفت مناسب اینکار نیستم و به ارزوم نمیرسم

درسته الان خودش یادش نمیاد ولی من از ناراحتم ناراحت تر شدم 

و کلی به انگیزه نیاز دارم**

رئیس کمپانی بهم میگه غصه نخورم و فلان ملان اما ته قلبم هنوز غصه اس

خوب بگذریم با کلی تحقیق راجع به ایدل شدن اودیشن تونستم خودمو اماده اماده کنم

برای دنس فعلا کاور کار میکنم تا حرکات رو یاد بگیرم

و اندام بدن میخوام این مدلی بشم

نشمم مشکلی نیس چون اگه اودیشن قبول شم خودشون این شکلیم میکنن

ولی کلا میخوام بشم تا زیاد سخت نباشه برام*دوران کاراموزی رو میگم*

ممکنه تا اواسط شهریور پستی نذارم پس تولد اونی نازلی رو پیشاپیش تبریک میگم•♡•

ایشالله هزار ساله بشی خسته ی من🤣🥺

پسندها (10)

نظرات (20)

آریا😬آریا😬
11 تیر 01 13:19
فالویی بیب🗿
♡•수아•♡
پاسخ
هان مرسی
آریا😬آریا😬
11 تیر 01 13:20
زحمت بکش دست طلاتو بزن رو.کلید فالو من😐😬
♡•수아•♡
پاسخ
اوکی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 14:17
های
♡•수아•♡
پاسخ
سلام داداش سوکهون
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 14:17
نونا لطفا درباره ی لیسا و ته نذار پست واقعا دلم میخواد گریه کنم
♡•수아•♡
پاسخ
اه اه 
من دارم همه رو اروم میکنم بعد داداش خودمم اهل اوناست؟؟
فکرکن داخل تاکسی نشستی و یک دختر کنارته بعد به این معنیه که رلته؟>یا میخواین با هم ازدواج کنین؟
نه نیست>>
رابطه اونا هم در همین حد بوده فقط هیترا بیشتر کشش دادن
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 14:18
اره اهنگ هیونگ هوپ فوق الععاده عالی بودش
♡•수아•♡
پاسخ
هوم
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 14:19
منم تولد نونا نارلی را تبریک میگم پیشا پیش
♡•수아•♡
پاسخ
کومائو
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 14:20
اووووو تو معلومه که خواننده میشی نونا 
توعالی هستی حالا منکه خبرندارم از صدات و اندامت اما میدونم موفق میشی فایتینگ
♡•수아•♡
پاسخ
مرسی از انرژِیت:/
اقا نمیدونی نظر نده گل
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 14:20
نمرت از نظر منم عالی هستش
♡•수아•♡
پاسخ
بازم کومائو
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
11 تیر 01 14:21
هدفن جدید که نوز به دستت نرسیده مبارک
☆
11 تیر 01 14:43
نمره کارنامت خوبه دخترم
lady bang🥺✨lady bang🥺✨
11 تیر 01 17:42
اره خیلی بده که الکی شایعه میکنن که لیسا و تهیونگ با همن 
همه شایعه است 
♡•수아•♡
پاسخ
بله قطعا همینطوره
حالم خوبه😭حالم خوبه😭
12 تیر 01 12:21
انشالله همیشه شاد باشی
♡•수아•♡
پاسخ
مرسی
حالم خوبه😭حالم خوبه😭
12 تیر 01 12:21
نی نی گپ میای؟
♡•수아•♡
پاسخ
اوکی
حدیث
12 تیر 01 12:23
سلام ستایش خوبی؟
♡•수아•♡
پاسخ
یا گفتم اینجا پیام نده
حدیث
12 تیر 01 12:23
یااا بخاطر اینکه اینجوری خداحافظی کردم متاسفم
♡•수아•♡
پاسخ
یا یا داریا
حدیث
12 تیر 01 12:23
اصلا بیا امروز یا فردا همدیگرو ببینیم 
امیدوارم زود ببینی پیاممو
♡•수아•♡
پاسخ
دیدیم ماشالله عجب خوش گذشت
ویـــــــکـــــوکــــ💜ویـــــــکـــــوکــــ💜
13 تیر 01 14:19
فالویی فالوم کن
♡•수아•♡
پاسخ
فالویی
나니
19 تیر 01 5:43
انیونگ!نازلیم،اومدم بهت روز آرمی رو تبریک بگم، روزت مبارک سودا! ما خودمون حواسمون به خودمون نباشه کس دیگه ای حواسش نیس. خلاصه اینکه آره روزت مبارک و اینکه مرسی بابت تبریک تولدت، آی پرپل یو! از سوکهون هم تشکر کن از طرف من، من خستم. پابو بهت اس ام اس دادم، چرا دوباره واتساپو پاک کردی. من خوبم، دارم سعی میکنم با سبک زندگی جدیدم کنار بیام و اینکه دارم رانندگی یاد میگیرم. من حال ندارم هر روز پاشم بیام اینجا به وبت سر بزنم، شمارمو تو یه کامنت دیگه میذارم بردار. 
♡•수아•♡
پاسخ
نازللییی برداشتمش مرسیی
روزتو هم با کمی تاخیر مبارک
اوکیی
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
27 تیر 01 21:24
رمز پست بعدیتو بده
♡•수아•♡
پاسخ
نچ
🖤kook🖤🎤🎧🖤kook🖤🎤🎧
29 تیر 01 18:26
فالویی فالوم کن 
زحمت بکش بزن روی دنبال کردن😐
♡•수아•♡
پاسخ
چش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ♡•내 꿈•♡ می باشد