𝐋𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐢𝐦𝐋𝐚𝐝𝐲 𝐤𝐢𝐦، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه سن داره
𝐀𝐑𝐌𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋𝐀𝐑𝐌𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋، تا این لحظه: 3 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
𝐒𝐓𝐀𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋𝐒𝐓𝐀𝐘 𝐆𝐈𝐑𝐋، تا این لحظه: 2 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
𝐁𝐋𝐈𝐍𝐊 𝐆𝐈𝐑𝐋𝐁𝐋𝐈𝐍𝐊 𝐆𝐈𝐑𝐋، تا این لحظه: 3 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره
𝐌𝐮𝐥𝐭𝐢𝐟𝐚𝐧𝐌𝐮𝐥𝐭𝐢𝐟𝐚𝐧، تا این لحظه: 2 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

♡•내 꿈•♡

ℍ𝕒𝕡𝕡𝕪 𝔹𝕚𝕣𝕥𝕙𝕕𝕒𝕪 𝕞𝕪 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕 sara

1401/2/1 19:43
نویسنده : ♡•수아•♡
250 بازدید
اشتراک گذاری

you are my sister. And maybe closer than a sister.

You are the one with whom I understood the true meaning of friendship.

"Happy Birthday my friend"

Hope to see you and the success of both of us
Your gift will remain for the day we saw each other ...

پسندها (8)

نظرات (19)

حدیث
1 اردیبهشت 01 21:09
های ستی خانم 
حدس بزن من کیممم😂
♡•수아•♡
پاسخ
یاااا حدیث خودتیییی🤕
امم خوش اومدی به نی نی وبلاگ😅
حدیث
1 اردیبهشت 01 21:09
اقا یک کمک 
اونم اینکه از روی اسمم حدس بزن😁😁
♡•수아•♡
پاسخ
فهمیدم دادا
حدیث
1 اردیبهشت 01 21:10
اممم قضیه سارا خانم چیه
من غیرتی شدماا اونم بدجور
♡•수아•♡
پاسخ
سارا یکی از دوستای مجازیمه 
البته بهتریناش سارا و اونی نازی هستن 
بعدم به تو ربطی نداره خانم غیرتی
حدیث
1 اردیبهشت 01 21:11
هوفف شاد و واتساپ و روبیک که جوابمو نمیدی الانم ان نیستی یکبار تو رو خدا جواب منو بده دیوانه شدماا
♡•수아•♡
پاسخ
جوابدادن به تو حوصله میخواد که من ندارمش
حدیث
1 اردیبهشت 01 21:11
من یه عددد بیکار بیکارم ددنگ دنگ دنگ....
♡•수아•♡
پاسخ
یعنی ارزومه یه بار بیکار نباشی
حدیث
1 اردیبهشت 01 21:12
راستی میخواستم وبلاگ بزنم هر رمزی زدم قبول نکرد حتما خیرتی توشه
♡•수아•♡
پاسخ
بله حتماا چون بزنی شبانه روز ولو میشی داخل نی نی وبلاگ
حدیث
1 اردیبهشت 01 21:12
امم داخل شاد جوابمو بده تو رو جان جد شوگا
♡•수아•♡
پاسخ
یااا خاک تو مخ نداشتت کنم من چرا جدد شوهر نازی رو قسم میخورییییی 
من شاد و حذف کردم ولی ابجیم داره وقت داشتم باش
حدیث
1 اردیبهشت 01 21:12
اخه تکالیفو موندم
♡•수아•♡
پاسخ
اه میخواستی بنویسی من تقلب نمیفرستم
حدیث
2 اردیبهشت 01 11:26
اقا همین یه باررررر 
ریاضی میفتمااا
♡•수아•♡
پاسخ
فکرشم نکن
حدیث
2 اردیبهشت 01 11:26
اه فکر کردم تنها دوست مجازیت منم😂💔
♡•수아•♡
پاسخ
نه احیانا بد برداشت کردی خل ترینشون تویی
حدیث
2 اردیبهشت 01 11:26
شما خیلی زرنگی احمقققق 
چرا فهمیدیی
♡•수아•♡
پاسخ
میشه دیگه کامنت ندی حوصلتو ندارم
حدیث
2 اردیبهشت 01 11:27
راستی خبر خوش دارم بدم یا ندم؟
♡•수아•♡
پاسخ
ندههه 

2 اردیبهشت 01 11:27
شوهر نازییی؟ کافیه دیگه😐
♡•수아•♡
پاسخ
ببخشید دیگه شوخی دوستانکی بود🥴😂

2 اردیبهشت 01 12:03
نه خواهش میکنم
اصلا به من چه ربطی داره 
😐ولی یه دقیقه هنگ کردم!
♡•수아•♡
پاسخ
قصد بی ادبی نداشتم گلم🥺&hearts
 

2 اردیبهشت 01 13:05
😐
♡•수아•♡
پاسخ
🧸
...
2 اردیبهشت 01 13:17
زبونتو گاز بگیر 
من کی گفتم بی ادبی؟چقدر هم مودبی!
ببخشید اگه من دخالت کردم تو کامنتت🙂😇
♡•수아•♡
پاسخ
چند سوال برام پیش امد
۱- میشه خودتو معرفی کنی؟
۲- در جواب کدوم کامنت؟

2 اردیبهشت 01 16:12
منم بهار
♡•수아•♡
پاسخ
اهههه بهار جون 
نشناختمت تم وبلاگت عوض شده اخه
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
31 خرداد 01 15:48
تولدش مبارک اونی جونم
♡•수아•♡
پاسخ
تنکس ددی😉
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
9 تیر 01 21:41
نونا 
خوبی؟؟
ممنونم حمایتم میکنی
♡•수아•♡
پاسخ
های اوپا چگونه؟/
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ♡•내 꿈•♡ می باشد